Raman sa Scriu Treaz

Raman sa Scriu Treaz

Salut! 🙂

Nu am mai scris pe blog de o luna si cate va zile, stiu. 🙂

Dar raman sa Scriu Treaz asa cum am promis.

Totul e in schimbare si eu m-am obisnuit cu schimbarea. 🙂

Un exemplu scrut. Sunt la Only One Caffe. Ultima oara cand am fost aici se numea Insomnia. Si vorbesc de anul acesta nu de acum 50 de ani. 🙂

1 luna si cateva zile

Zile de practica la tot ce am invatat teoretic, altfel cum. 🙂

Zile in care am ramas pe muzica. – Abel Cain

Zile in care am ajuns si in Germania dupa 5 ani de zile.

Cateva poze pe aici.

Ideea nu e sa ma laud. Ideea e sa iti arat ca se poate atunci cand imbini teoria cu practica. Practica cu teoria.

Munca cu distractia, distractia cu (era sa scriu muzica :)) 🙂 ) munca.

Ai tupeu, curaj, putere, cum vrei tu sa-i spui si traieste-ti viata! 🙂

Va las, 🙂 trebuie sa ajung acasa la Lugoj sa-mi trag primul meu clip. 😉

Ramai cu ochii pe pagina de Facebook (Scriu treaz) pentru ca acolo sunt mai activ (mi-e mult mai usor, din mers, de pe telefon) si postez “extra”. 🙂

Sa va las si ceva muzica 🙂

Leave a comment