Marti -> Italia

Italia

Prima calatorie din 2015 🙂

Maine plec spre Italia.

Am zis sa scriu un scurt articol pentru ca de azi ii las laptop-ul in tinere unui prieten. 🙂

Deci nu stiu sigur daca am sa mai pot scrie pe blog pana la intoarcere. Intoarcerea fiind prin 30, 31 martie.

Nu stau foarte mult. Ma duc sa-mi vizitez mama si sa vad pentru prima oara Italia 🙂

Ajung in Vercelli si sper sa ajung sa vizitez si Torino (capitala mondiala a cartii 🙂 )

Abea astept sa vad ce ma asteapta. Sunt curios de orice urma de Hip-Hop, arta si cultura.

O sa am un aparat foto la mine asa ca ma intorc cu poze. 🙂

Pana atunci eu raman activ pe Facebook: Scriu treaz

Daca iti place ce gasesti pe acest blog iti sugerez sa dai un like si pe Facebook deoarece sunt treburi ce le postez in plus fata de ce scriu pe blog. E un plus. 🙂

     Deci pana revin in tara,

          Scriu treaz.

          Daniel Amzulescu

Leave a comment